საგანი: ქართული
ენა და ლიტერატურა
კლასი: მე-11
პედაგოგი: ნატო ნოზაძე
გაკვეთლის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
|
1.
|
შესავალი
ლიტერატურას შეფარებული ერი
·
ი.ჭავჭავაძე-წერილები ქართულ ლიტერატურაზე
·
კ.აბაშიძე- ეტიუდები მე-19 ს-ის ქართული ლიტერატურის
შესახებ (ფრაგმენტები)
|
1 სთ.
|
18. IX.17
|
სახელმძღვანელო.
ილუსტრაცია
|
ტექსტზე დაკვირვება
მსჯელობა-ანალიზი
|
სხვადასხვა პერიოდის არამხატვრული ტექსტების წაკითხვა-გაანალიზებისა
და მათგან საჭირო ინფორმაციის ამოკრების უნარის განვითარება. კრიტიკული აზროვნებისა
და მსჯელობის უნარის განვითარება. ვერბალური და ვიზუალური (ე. ახვლედიანის ნახატი)
ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება.
|
XI-2,5,9.
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
|
2.
|
რომანტიზმი
ალ.ჭავჭავაძის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
19-20 .09.17
|
სახელმძღვანელო, რვეული, დაფა.
|
მინი ლექცია
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინებით
|
XI-5,6
|
ჩართულობა
|
3.
|
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად (არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან
დაკავშირება) მხატვრული ანალიზის ელემენტები, რომანტიზმი
|
1 სთ.
|
21.09.
17
|
სახელმნძღვანელო, დაფა, ცარცი.
|
მსჯელობა-ანალიზი; კითხვის სტრატეგია-ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება;
დაკვირვება საჭირო ინფორმაციის ამოწერის მიზნით.
|
ვერბალური (მხ. და არამხატვრული ვიზუალური ტექსტების ანალიზის ინტერპრეტაციისა
და შედეგების განვითარება; ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გააზრება.
|
XI-5,6,7.
|
კითხვა, დისკუსია, საშინაო დავალება.
|
4.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
1სთ
|
დაფა , ცარცი
|
მინი ლექცია
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-3,13,14.
|
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
|
|
5.
|
ალ.ჭავჭავაძე „ვისაც გსურთ“, საინფორმაციო ტექსტი (დატყვევებული ქალი
ფერწერასა და პოეზიაში)
|
1 სთ.
|
21
09.17
|
სახელმძღვანელო- კითხვარი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება.
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაბა, კითხვა, თხრობა, ჩართულობა, დისკუსია
|
6.
|
ალ. ჭავჭავაძე „ვაჰ, დრონი, დრონი“- სამშობლოს სატკივარი ალეგორიების
გარეშე
|
1 სთ.
|
22-25
09.17
|
სახელმძღვანელო,დაფა
|
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა-ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზირება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარ-ჩვევების განვითარება; კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაბა,ჩართულობა
|
7.
|
წერითი სამუშაო; ესე- სამშობლოს სატკივარი ალ.ჭავჭავაძის შემოქმედებაში
|
1 სთ.
|
26/09/
17
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული,კალამი
|
ესე, მსჯელობა , ანალიზი.
|
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,9,10.
|
ესე
|
8.
|
ქართული მართლწერის საკითხები
|
1 სთ.
|
რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი სამუშაოები
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-13,14.
|
ჩართულობა, დავალების სისტემატურად
შესრულება, ენობრივი ნორმების დაცვა
|
|
9.
|
ალ. ჭავჭავაძე „გოგჩა“, თვალსაზრისი, ნანგრევების „ესთეტიკა“ და „გოგჩა“
ესე- რატომ არის „გოგჩა“ რომანტიკული ლექსი?
|
2 სთ.
|
27-28.
09.17
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი.
|
კამათის გამომწვევი ესე, მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
|
სხვადასხვა ეპოქის ვერნალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური
ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
|
XI-5,6,7.
|
კითხვითი ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, ესე
|
10.
|
ალ.ჭავჭავაძე „სიყვარულო ძალსა შენსა“
|
1 სთ.
|
29.09.
17
|
რვეული, კალამი
|
მსჯელობა- ანალიზი, ტექსტის პერიფრაზი
|
კრიტიკული აზროვნებისა და მსჯელობის უნარის განვითარება, საკუთარი აზრის წერილობითი გამოთქმის
უნარი.
|
XI-2,5,11.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
|
11.
|
გრ.ორბელიანის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
02.10.
17
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა კალამი
|
მინი ლექცია, ეპოქა
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალიწინება
|
XI-5,9.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა
|
12.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
|
წერითი სამუშაო
|
სწორად წერა და მეტყველება
|
XI-13
|
საშინაო დავალების შესრულება, ჩართულობა
|
||
13.
|
გრ. ორბელიანი „იარალის“ ვინ იყო იარალი? - ეს საინტერესოა (ნაწყვეტი
გრ. ორბელიანის მონათხრობიდან)
|
2 სთ.
|
03-04.10
17
|
სახელმძღვანელო, რვეული,კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,9.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა. დისკუსია
|
14.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
05.10
17
|
რვეული და კალამი
|
წერის უნარის განვითარება
|
XI-13,14
|
წერა
|
|
15.
|
გრ. ორბელიანი „თამარ მეფის სახე ბეთანიის ეკლესიაში“
|
1 სთ.
|
O6.10
|
ფურცელი, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართლობა, დისკუსია
|
16.
|
ესე, წარსულის განცდა, გრ. ორბელიანის შემოქმედებაში
|
1 სთ.
|
09.10
|
სახელმძღვანელო, კომპიუტერი, დისკი, პროექტორი
|
კამათს გამომწვევი ესე
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-10,13
|
ესე
|
17.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
რვეული და კალამი, ტესტები
|
წერით დავალების შესრულება
|
მართლწერა, მართლმეტყველება
|
XI-13
|
წერით დავალება, ჩართულობა
|
||
18.
|
გრ. რობელიანი „საღამო გამოსალმებისა“
|
2 სთ.
|
10-11
10.
2017
|
სახელმძღვანელო,კალამი,რვეული,დაფა.
|
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზირება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია
|
19.
|
გრ. რობელიანი „მუხამბაზი“ თვალსაზრისი
|
1 სთ.
|
12.10
|
ცარცი, რვეული, კალამი
|
მსჯელობა-ანალიზი, პერიფრაზი
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
საშინაო დავალება
|
20.
|
გრ. რობელიანი „პასუხი შვილთა“
|
3 სთ.
|
13-17.
|
სახელმძღვანელო
|
ლიტერატურული ესე
|
კრიტიკული აზროვნების და მსჯელობის უნარი
|
XI-2,4.
|
საშინაო დავალება, პრეზენტაცია, კითხვა.
|
21.
|
გრ. რობელიანი „ჰე ივერიავ“ წერით დავალება; ესე-ბუნების რომანტიკული
განცდა გრ. ორბელიანის შემოქმედებაშ
|
2 სთ.
|
18-19
|
სახლმძღვანელო, კალამი,დაფა
|
კითხვებზე პასუხი; წერით დავალების შესრულება
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-10.11.
|
საშინაო დავალება, ესე
|
22.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
ტესტები
|
მსჯელობა, ანალიზის უნარის განვითარება
|
მართლწერა- მართლმეტყველბა
|
XI-3,4,13.
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა
|
|
23.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, ცარცი, რვეული, კალამი
|
მსჯელობა, ანალიზი
|
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
XI-13,14.
|
ტესტი
|
|
24.
|
ნიკოლოზ ბარათაშვილის ბიოგრაფია
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
საკუთარი აზრის წერილობით გადმოცემის უნარი
|
XI-1,3,4
|
ჩართულობა, რეფერატი
|
|
25.
|
ნ. ბარათაშვილი „შემოღამება მთაწმინდაზედ“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
კითხვებზე პასუხი
|
ისტორიული და ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
XI-5,6.
|
კითხვა, დისკუსია, თხრობა, პრეზენტაცია
|
|
26.
|
ნ.ნარათაშვილის ლექსის ფინალის ორგვარი გააზრება
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა- ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, პრეზენტაცია.
|
|
27.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა-ანალიზი, მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,11,12,13
|
საშინაო დავალება, ჩართულობა, ენობრივი ნორმები დაცვა
|
|
28.
|
ნ.ბარათაშვილი „მერანი“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზი, მსჯელობა-ანალიზი
|
კონკრეტული ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტში გააზრების
უნარის განვითარება, სხვადასხვა პერიოდების ტექსტების შედარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
29.
|
თვალბედითი „შავი ყორანი“ (ხალხური ლექსი, ვინ შეურჩია ბარათაშვილის
ლექსს სათაური)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი
|
ტექსტის გააზრების უნარი
|
XI-4.9.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
30.
|
ნ.ბარათაშვილი „ხმა იდუმალი“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტის გააზრების უნარი
|
XI-5,6,9.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
31.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
32.
|
ნ.ბარათაშვილი „სულო ბოროტო“
|
1 სთ.
|
კომპიუტრი, პროექტორი, დისკი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის
და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
xI-2,5,6,
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია.ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
33.
|
ნ.ბარათაშვილი „ჩემი ლოცვა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტის პერიფრაზირება, მსჯელობა-ანალიზი
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის
და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-2,5,6
|
დისკუსია, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, საშინაო დავალება
|
|
34.
|
ნ.ბარათაშვილი „ვპოვე ტაძარი“
გავიხსენოთ განვლილი მასალა („გრიგოლ ხანძთელის ცხოვრება“)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის
და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-1,2,5
|
ტექსტზე მუშაობა, ლიტერატურული ესე
|
|
35.
|
ნ.ბარათაშვილი „რად ჰყვედრი კაცსა0“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
|
ტექსტების (ერთი და იმავე, სხვადასხვა ეპოქის) ანალიზის, ინტერპრეტაციის
და შედარების უნარის განვითარება, კრიტიკული აზროვნებისად ა მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-1,5,6
|
ტექსტზე მუშაობა,დისკუსია
|
|
36.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია, მსჯელობა-ანალიზი
|
სწორად წერისა დამეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,4,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
37.
|
·
წერითი სამუშაო დაწერეთ ესე: ნ.ბარათაშვილი, როგორც
რომანტიკოსი პოეტი.
·
ტექსტების ენა: რომანტიკოსთა ქართული; დამატებითი
საკითხავი (მიხ.ჯავახიშვილი -ალ.ჭავჭავაძის სალონი, ნაწყვეტი რომან. „არსენა მარაბდელიდან“)
|
1სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ძიებითი კითხვა, მსჯელობა, ანალიზი
|
საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემის უნარი
|
XI-11,14
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
38.
|
ტექსტების ენა:დამატებით საკითხავი
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე მუშაობა, დისკუსია
|
ტექსტის ინტერპრეტაცია
|
XI-5.
|
დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
|
39.
|
ქართული თეატრის ისტორიიდან (საინფორმაციო ტექსტი)
|
1
სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
მინი ლექცია
|
მსჯელობის უნარი. ტექსტების ენობრივი ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-1,2,3.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
40.
|
გიორგი ერისთავი
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, დაფა, რვეული, კალამი
|
მინი ლექცია
|
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრეტირება საერთო ისტორიუ ლიტერატურულ
კონტექსტში
|
XI-5,6.
|
ჩართულობა, დავალების შესრულება
|
|
41.
|
მოვემზადოთ ტექსტის წასაკითხად; დავაკვირდეთ პერსონაჟთა მოქმედებასა
და ემოციებს, გავაანალიზოთ (ხასიათების კომედიაა“გაყრა“ თუ სიტუაციების). გ ერისთავი
(1-ლი და მე-2 მოქმედება)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
კითხვებზე პასუხი წერით დავალების შესრულება, „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
|
ვერბალური და ვიზუალური ანალიზის უნარი
|
XI-1,7,8.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
42.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
პაუზებით კითხვა, პერსონაჟთა მოქმედებებსა და ემოციებზე დაკვირვება
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-2,3,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა ტექსტის ინტერპრეტაცია, ჩართულობა, საშინაო
დავალება
|
|
43.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ.
|
რვეული,კალამი
|
წერის უნარის განვითარება
|
XI-13,14.
|
ტესტი
|
||
44.
|
გ. ერისთავის „გაყრა“ (მე-3 დ მე-4 მოქმედება)
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
|
ტექსტებზე დაკვირვება, მსჯელობა, ანალიზი
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
XI-1,13,14
|
ტექსტზე მუშაობა,კითხვა, ჩართულობა
|
|
45.
|
„გაყრის“ თემა და პოეზია; ჟან - ბატისტ მოლიერი და ქართველი მოლიერი;
როგორ დაიწერა და დაიდგა „გაყრა“
|
1 სთ.
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტებზე დაკვირვება
|
დრამატული ჟანრის ნაწარმოების ინტერპრტირება საერთო ისტორიულ ლიტერატურულ
კონტექსტში
|
XI-5,6
|
ტექსტზე მუშაობა, კითხვა, ჩართულობა
|
|
46.
|
ტექსტის ენა (მრავალგვარი ქართლი ენის ეკოლოგია, აკვიატებული გამოთქმები
წერითი დავალება: თაობებს შორის გაუცხოების მაჩვენებელი დიალოგი შესაბამისი ლექსიკის
გამოყენებით)
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, კალამი, ,რვეული,დაფა.
|
წერითი დავალების შესრულება
|
სხვადასხვა ეპოქის ვერბალური (მხატვრული და არამხატვრული) ვიზუალური
ტქსტების ანალიზის, ინტერპრეტაციისა და შედარების უნარის განვითარება
|
XI-5,6.
|
ტექსტზე მუშაობა, პრეზენტაცია
|
|
47.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ.
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, დაფა, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი წერითი დავალების შესრულება; მეთოდი „ვიცი/მინდა ვიცოდე/ვისწავლე“
|
მხატვრული ნაწარმოების ენობრივი საშუალებების ანალიზის უნარის განვითარება
|
XI-9,10
|
ჩართლობა, დავალების შესრულება
|
|
48.
|
რეალიზმი (საინფორმაციაო ტექსტი)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო
|
ტექსტზე დაკვირვება, მსჯელობა-ანალიზი, ლიტერატურული კონტექსტის გათვალისწინება
|
მხატვრული და არამხატვრული ტექსტების ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება;
კონკრეტული ტექსტის საერთო ისტორიულ და ლიტერატურულ კონტექსტთან დაკავშირება.
|
XI-5,6.
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
|
|
49.
|
ილია ჭავჭავაძე (ბიოგრაფია) არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან
დაკავშირება (ილიას „პოეტის“ გახსენება)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, დისკი, კომპიუტერი, პროექტორი
|
არსებული ცოდნისა და გამოცდილების ახალთან დაკავშირება
|
ტექსტის ინტერპრეტაციის უნარის განვითარება
|
XI-5.
|
ჩართულობა, პრეზენტაცია
|
|
50.
|
ი.ჭავჭავაძე „მგზავრის წერილები (1-ლი მე-2 თავი)“
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული კალამი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, ნაწარმოებში არსრბული პრობლემის
გააზრება, კითხვებზე პასუხი
|
თორიული ცოდნის დაკავშირება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს
მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-2,5,6,
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსიია, საშინაო დავალება
|
|
51.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, ცარცი, რვეული, დაფა, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალების შესრულება
|
მართლწერა და მართლმეტყველება
|
XI-1,13,14
|
ჩართულობა, დავალების შესრულება
|
|
52.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-3 და მე-4 თავები)
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული
ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის
განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის
დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
|
|
53.
|
შემაჯამებელი წერა
|
1 სთ
|
კალამი, რვეული
|
სწორად წერის, კრიტიკული აზროვნების განვითარება
|
წერის უნარის განვითარება.
|
XI-13,14
|
ტესტი
|
|
54.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-5 და მე-6 თავები)
|
1 სთ
|
კალამი, რვეული,სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი
|
პაუზებით კითხვა, მსჯელობა-ანალიზი, დავლების შესრულება
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, თეორიული
ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის დროს, მსჯელობის უნარის
განვითარება, თეორიული ცოდნის გამოყენება კონკრეტული ნაწარმოების ინტერპრეტაციის
დროს, მსჯელობის უნარის განვითარება
|
XI-5,6
|
კითხვა, ტექსტზე მუშაობა, ჩართულობა, დისკუსია
|
|
55.
|
„მგზავრის წერილები“ (მე-7 და მე-8 თავები)
|
1 სთ
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
|||
56.
|
ტექსტის წაკითხვის შემდეგ: „მგზავრის წერილები“ როგორც ლიტერატურული
ჟანრი, მსჯელობა თემებზე,
·
დააკვირდით ნახატს და იმსჯელეთ რა საერთოს ხედავთ
ამ ნამუშევარსა და ი. ჭავჭავაძის „მგზავრის წერილებს“ შორის
·
დაასაბუთეთ, რომ ილიას ნაწარმოები საპროგრამო ნაწარმოებია
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო
|
მსჯელობა-ანალიზი
|
ვერბალური და ვიზუალური ტექსტების ერთმანეთთან დაკავშირება, მსჯელობის
უნარის განვითარება, ჯგუფური მუშაობის უნარის განვითარება
|
დისკუსია, ჩართულობა
|
||
57.
|
წერითი სამუშაო: (საქართველოს წასული, აწმყო და მომავალი „აჩრდილის მიხედვით“)
„ჩემო კალამო“
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
ნაწარმოების ანალიზი, ტექსტზე დაკვირვება, ლიტერატურული ესე
|
ტექსტის საერთო ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის
უნარის განვითარება, წერის უნარის განვითარება
|
ესე
|
||
58.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი
|
კითხვებზე პასუხი, წერით დავალება
|
სწორად წერა და მეტყველება
|
|||
59.
|
ძველი და ახალი თაობის დაპირისპირება
„პასუხის პასუხი“ რატომ დაიწერა „პასუხის ოასუხი“
|
1 სთ
|
სახელმძღვანელო,
|
მსჯელობა-ანალიზი, პაუზებით კითხვა, პერიფრაზირება
|
ტექსტის ლიტერატურულ და ისტორიულ კონტექსტთან დაკავშირება, მსჯელობის
უნარის განვითარება
|
კითხვა, ჩართლობა, თქსტზე მუშაობა
|
||
60.
|
ილია ჭავჭავაძე „ბედნიერი ერი“
|
1 სთ
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
„-“
|
|
61.
|
გრამატიკული სამუშაო
|
2 სთ
|
სახელმძღვანელო, რვეული, კალამი, დაფა, ცარცი
|
კითხვებზე პასუხი, წერითი დავალება
|
სწორად წერისა და მეტყველების უნარის განვითარება
|
ჩართულობა, ტექსტზე მუშაობა, საშინაო დავალება
|
საგანი: ქართული ენა და ლიტერატურა
კლასი : მე-6
მასწავლებელი: ნატო ნოზაძე
|
გაკვეთილის თემატიკა
|
საათების რ-ბა
|
ჩატარების დრო
|
რესურსები
|
აქტივობები
და მეთოდები
|
მიზნები
|
მოსალოდნელი შედეგები
|
შეფასება
|
|||||||
1
|
1 თავი
ამეტველებული
ბუნება
ვაჟა-ფშაველა „ ქუჩი“
1-2 თ
თეორია--მხატვრული
ხერხები--შედარება, ეპითეტი, გაპიროვნება, იდიომები
გრამატიკა--სამეტყველო
ბგერა
რევაზ ინანიშვილი
„ნეკერჩხლის წითელი ფოთოლი“
ანა კალანდაძე
„თუთა“
გრამატიკა---ფონეტიკური
მოვლენები(ბგერის დაკარგვა,ბგერის გადასმა, ხმოვნის დასუსტება, ბგერის გაჩენა,
ბგერის დამსგავსება და პირიქით --განმსგავსება)
პარალელური ფორმები
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
14 სთ
3 სთ
2 სთ
2 სთ
2 სთ
1 სთ
3 სთ
1 სთ
|
|
სახელმძღვანელო, დაფა,ცარცი,რვეული , კალამი
|
გაკვეთილი- ხმამაღლა კითხვა,
მსჯელობა, კითხვების დასმა,
თავისუფალი წერა.
წყვილებში მუშაობა
|
გამოუმუშაოს მოსწავლეს ხმამაღლა,
გამართულად და გამომეტყველებითი კითხვის უნარი,
ზეპირი და წერითი მეტყველების კულტურა.
გონებრივი იერიში,
აზრების ასოციაციური დაკავშირებაგამართული კითხვა,
ლექსიკაზე დაყრდნობით ვარაუდების გამოთქმა, სემანტიკური ნიშნების ანალიზი. მოსწავლეთა გათვითცნობიერება ლექსის, როგორც მხატვრული ნაწარმოების,სპეციფიკაში.
|
ქართ.VI 1,2,4,10,11,14,15,16
|
კითხვა ,თხრობა,საშინაო დავალება.
|
|||||||
2
|
II თავი
და მე ვიგონებ...
გალაკტიონ ტაბიძე „წამყე ბეთანიისკენ“
ნოდარ დუმბაძე
„ხაზარულა“
1-ლი ნაწ
მე-2 ნაწ.
მე-3 ნაწ.
შემაჯამებელი
წერა
თეორია
რა არის მოთხრობა
როგორ ვითრდება ამბავი?
გიორგი ლეონიძე
„ჩვენი ჭერამი“
გრამატიკა--
რას შეისწავლის გრამატიკა
ალექსანდრე ყაზბეგი-- ბიოგრაფია
„ნამწყემსარის მოგონებანი“
ქართული
იდიომების ლექსიკონიდან
|
22 სთ
1 სთ
4 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
3 სთ
1 სთ
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
წაკითხულის გააზრება,მსჯელობა, ვარაუდების გამოთქმა,კითხვების
დასმა(სამოტივაციო,განსჯითი,შემაჯამებელი)ლექსიკონზე მუშაობა,თავისუფალი
წერა.მოსწავლეთა გამოწვევა სახელმძღვანელოში მოცემულ ილუსტრაციებზე
სასაუბროდ.წინასწარი მოლოდინის სტრატეგიის გამოყენება,შეკითხვების დასმა
ვარაუდების გამოსათქმელად.ჩუმი კითხვის სტრატეგიის გამოყენება.
|
მოთხრობის სხვადასხვა ნაწილის ერთმანეთთან
დაკავშირებისა და ვრცელი ტექსტის მთლიანობაში გააზრების უნარის
განვითარება.ფაქტობრივი სიზუსტის დაცვით, გამართული წინადადებებით, ადეკვატური
ლექსიკითა და მკაფიო მეტყველებით გადმოსცენ ვრცელი ტექსტი.
|
ქართ.
VI 1,2,3,6,9,13,14,16.
|
ზეპირი შეფასება.საგაკვეთილო პროცესში
ჩართულობა.წერითი დავალება.
შემაჯამებელი |
|||||||
3
|
შემაჯამებელი სამუშაო
|
1სთ
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
4
|
ლადო
ასათიანი
„ ბარდნალა“
ფონეტიკა--
სიტყვის შინაარსი
(ბგერა, მარცვალი, სიტყვა, წინადადება)
სიტყვის გადატანითი მნიშვნელობა
|
2 სთ
3 სთ
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
კითხვების
დასმა(სამოტივაციო,განსჯითი,შემაჯამებელი).წაკითხულის
გააზრება.ხმამაღლა,გამომსახველობითი კითხვის სტრატეგიის
გამოყენება.მსჯელობა.წინასწარი მოლოდინის სტრატეგიის გამოყენება,
|
მოსწავლეთა გათვითცნობიერება ლექსის,როგორც
მხატვრული ნაწარმოების, სპეციფიკაში.
|
|
ზეპირი
მეტყველება.წერილობითი პრეზენტაცია,
შემაჯამებელი. |
|||||||
5
|
შემაჯამებელი
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
6
|
III თავი
სიბრძნე სიცრუისა
სულხან-საბა
ორბე-ლიანი
(ბიოგრაფია)
„მთიელი და კაკლის ხე|“
ენა--მრავალმნიშვნელობიანი სიტყვა“
ტექსტები
„აქლემი და ვირი“
„მეფე და ავსიტყვა“
ენა---სინონიმები
ტექსტი--„უსამართლო შირვანშაჰი“
თეორია--იგავ-არაკი
|
9 სთ
1 სთ
2 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.ილუსტრაციების
გამოყენება.
|
შემეცნებითი ხასიათის ტექსტის დანიშნულების
გააზრება და მის სტრუქტურაში გარკვევა.წაკითხულის გააზრება.მეტყველება(ჩუმი
კითხვის სტრატეგიის გამოყენება)წაკითხულის გააზრება.წყვილში მუშაობა.ლექსიკონის
,სალექსიკონო განმარტების სპეციფიკა..ცოდნაზე
დაყრდნობით ,ახალი გრამატიკული საკითხების გააზრება.
|
მსჯელობის,დაკვირვების, შემოქმედებითი უნარის
განვითარება
|
ქართ.
VI 1,2,3,7,8,
|
კითხვა,თხრობა,საშინაო დავალება.ნახატების
შექმნა.
შემაჯამებელი. |
|||||||
7
|
შემაჯამებელი
წერა
|
1 სთ
|
16.11
|
|
|
|
|
|
|||||||
8
|
IV თავი
ლეგენდებში შემონახული წარსული--
სპარსი ისტორიკოსის ჩანაწერი
ხალხური--ბახტრიონის აღება
ვაჟა-ფშაველა, ნაწყვეტი პოემიდან
„ბახტრიონი“
აკაკი წერეთელი-- ნაწყვეტი მოთხრობიდან „
ბაში-აჩუკი“
ენა--არსებითი
სახელი
ლეგენდა ბაზალეთის ტბის შესახებ
ილია ჭავჭავაძე „ბაზალეთის ტბა“
ორი თქმულება საუთარი სახელის წარმოშობაზე
სოფელი გლოლა
მოდინახე
ენა--
არსებითი სახელი და თანდებული
|
18 სთ
1 სთ
2 სთ
1 სთ
1სთ
2 სთ
1 სთ
3 სთ
1 სთ
1 სთ
3 სთ
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
მსჯელობა,ძიებითი კითხვის სტრატეგია.
|
იგავ-არაკული ჟანრის თავისებურებაზე
დაკვირვება.გრამატიკული სავარჯიშოების შესრულება.
|
ქართ.
VI 1,2,3,4,5,7,8,9,11,12,15,16.
|
კითხვა,თხრობა,საშინაო დავალება.
|
|||||||
9
|
თეორია--ფაქტი,
ვარაუდი, თვალსაზრისი
|
1 სთ
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
წაკითხულის გააზრება,მსჯელობა, ვარაუდების გამოთქმა,კითხვების
დასმა(სამოტივაციო,განსჯითი,შემაჯამებელი)ლექსიკონზე მუშაობა, დისკუსია.
|
ზეპირი და წერითი მეტყველების კულტურის
გამომუშავება.
|
|
კითხვა,თხრობა,საშინაო დავალება.
შემაჯამებელი |
|||||||
10
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
შემაჯამებელი
წერა
|
1 სთ
1სთ
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
11
|
V თავი
სიცილი გადამდებია
რუდოლფ რასპე
„ბარონ მიუნჰაუზენის თავგადასავალი“
რვაფეხა კურდღელი
გალხობილი ბგერები
ენა--თანდებულების
მართლწერა
ზმნიზედა თანდებულის ფუნქციით
რასპე--ჩინური ღვინო“
ზღაპარი--„ ობოლი და ქოსამატყუარა“
„ უწინდელი ცხენები რაღა იქნენო“
ენა--
ზედსართავი სახელის წარმოქმნა
ზედსართავი სახელის ჯგუფები
თეორია--
ანოტაცია
რეკლამა
შემაჯამებელი სამუშაო
|
14 სთ
2 სთ
3 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
მოსწავლეთა გამოწვევა სახელმძღვანელოში მოცემულ
ილუსტრაციებზე სასაუბროდ.წინასწარი მოლოდინის სტრატეგიის გამოყენება,შეკითხვების
დასმა ვარაუდების გამოსათქმელად.ჩუმი კითხვის სტრატეგიის გამოყენება.,,სახელდახელო“
ჩანაწერისა და ნახატის შექმნა.
|
შემოქმედებითი უნარის განვითარება.ნაწარმოებებში
დასმული პრობლემების დაკავსირება თანამედროვეობასთან.ჩანახატის შექმნა.
|
ქართ.
VI 1,2,4,7,9,10,11,12,13,14,15,16.
|
საშინაო დავალება. საკლასო დავალება |
|||||||
12
|
VI თავი
ხალხური სიტყვიერება
ზღაპარი--- მიწა თავისას მოითხოვს“
ენა--რიცხვითი
სახელები(ჯგუფები-- რაოდენობითი, რიგობითი, წილობითი)
შემაჯამებელი
წერა
ხალხური ლექსი „ „საბრალო
დედაბრისასა“
ხალხური „ ეთერი“
ზ.ფალიაშვილის ოპერა „აბესალომ და ეთერი“
ენა--
ნაცვალსახელი
თეორია-- ზღაპარი
|
19 სთ
3 სთ
3 სთ
1 სთ
1სთ
7 სთ
1 სთ
1 სთ
1 სთ
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი
|
წაკითხულის გააზრება,წინასწარი მოლოდინი სტრატეგიის გამოყენება.წაკითხულის გააზრება.
|
მსჯელობა,ძიებითი,კითხვის სტრატეგია |
ქართ.
VI 1,2,6,7,8,10,13,14,15,16.
|
კითხვა,თხრობა,საშინაო დავალება. შემაჯამებელი. |
|||||||
13
|
შემაჯამებელი დავალება
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
14
|
VII თავი
ვაჟა-ფშაველას სამყაროში
„ შვლის ნუკრის ნაამბობი“/1, 2, 3, 4, 5თ/
შემაჯამებელი
წერა
ენა---ზმნა(ზმნის
რიცხვის გარჩევის პრონციპი, მისი ფორმაცვალება)
ვაჟა--„ ხმელი წიფელი“
ენა--
ზმნა და გრამატიკული პირები( სუბიეტური, ობიექტური პირები , ირიბობიექტური პირის
მართლწერა
ზმნის მართლწერის საკითხები
ვაჟა-ფშაველა „ მთანი მაღალნი“
„ ღამე მთაში“
თეორია--
პერსონაჟი
|
18 სთ
6 სთ
1სთ
2 სთ
2 სთ
3 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
|
|
სახელმძღვანელო,დაფა,ცარცი,რვეული,კალამი.,,ვეფხისტყაოსნის „ სხვადასხვა გამოცემათა გამოფენა. |
მსჯელობა,ძიებითი კითხვის სტრატეგია.
|
დაკვირვების,ძიების ,კითხვის სტრატეგია. |
ქართ.
VI 1,2,6,7,8,10,13,14,15,16.
|
ზეპირი მეტყველება,წერილობითი პრეზენტაცია |
|||||||
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
17
|
VIII
თავი
დიდი წიგნები
შოთა რუსთაველი
„ვეფხისტყაოსანი“
მიმოხილვა
„ამბავი როსტევან არაბთა მეფისა“
1, 2, 3 ნაწილი
შემაჯამებელი
წერა
„როსტევან მეფისაგან და ავთანდილისაგან
ნადირობა“4, 5 ნაწ.
„
„ვეფხისტყაოსნის აფორიზმები
საკითხები
ძველი ქართული ენის გრამატიკიდან
მთარგმნელები
ჰომეროსის
„ოდისეა“
„ოდისევსი
და პენელოპე“
1, 2
თავები
ენა-სრული და უსრული მოქმედება
შორისდებული
შემაჯამებელი
წერა
თეორია---ფუნქციური
ტექსტები
|
27 სთ
1 სთ
10 სთ
1 სთ
1 სთ
4 სთ
1 სთ
2 სთ
3 სთ
1 სთ
1სთ
|
|
სახელმძღვანელო ,დაფა,ცარცი,რვეუ ლი,კალამი. ფილმის-,,იავნანა“- ჩვენება. |
მსჯელობა,ვარაუდების
გამოთქმა,კითხვების დასმა(სამოტივაციო, განსჯიტი ,შემაჯამებელი) თავისუფალი წერა. |
მოსწავლეთა გამოწვევა სახელმძღვანელო ში მოცემულ ილუსტრაციებზე სასაუბროდ,მათი ვარაუდების საფუძველზე ნაწარმოების სათაურის გააზრება. |
ქართ.
VI 1,2,3,6,7,8,10,11,13,16.
|
კითხვა,თხრობა.საშინაო დავალება. შემაჯამებელი. |
|||||||
18
|
შემაჯამებელი გაკვეთილი
|
1 სთ
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
19
|
|
|
|
|
|
|
|
|
|||||||
20
|
IX თავი
ქართული სალიტერატურო ენის ისტორიიდან
ფრაგმენტები სამეცნიერო სტატიიდან-- ქართული
სალიტერატურო ენა და ილია ჭავჭავაძე ---
ავტორი ზურაბ ჭუმბურიძე
1 -2 ნაწ.
მე-20 საუკუნეში შექმნილი ქართული ტერმინები და
გიორგი ნიკოლაძე
თეორია-- არქაიზმი და ნეოლოგიზმი
Xთავი
ჩემი
თბილისი
თბილისის ისტორია
1-2 ნაწ
ენა--
კავშირი
მაერთებელი კავშირები
მავემდებარებელი კავშირები
ლადო ასათიანი
„ უსათაურო „ რუსთაველის პროსპეტზე...“
გალაკტიონ ტაბიძე
„ სადღეგრძელო იყოს მისი“
გასაფხულის დღესასწაული---
ლურჯი
სუფრა
მუშთაიდი
„ზეპირი გაზეთები ძველ თბილისში“
ენა-- ნაწილაკი
თეორია--ტექსტის გასწორება
შემაჯამებელი გაკვეთილი
შემაჯამებელი
წერა
პანსიონები და
გიმნაზიები.
ტრანსპორტი
განვლილი მასალის გამეორება
|
5 სთ
3 სთ
1 სთ
1 სთ
16 სთ
2 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
2სთ
1 სთ
2 სთ
2 სთ
1 სთ
1 სთ
1სთ
4სთ
|
|
სახელმძღვანელო ,დაფა,ცარცი,რვეუ ლი,კალამი. გალაკტიონის ლექსთა კრებულის გამოფენა,პოეტის პორტრეტი. |
მსჯელობა,სამოტივაციო, განსჯითი,შემეცნებითი კითხვების დასმაჯგუფური მუშაობა,თავისუფალი წერა. |
გარითმვის ხერხებზე დაკვირვება.მოსწავლეთა გათვითცნობიერება პოეზიისა და პროზის სპეციფიკაშიშემოქმედებითი უნარის განვითარება. |
ქართ.
VI 1,2,4,5,7,8,12,16.
ქართ. Vi
1 2 4 5 7 8 12 16
|
ზეპირი შეფასება.საგაკვეთილო პროცესში ჩართულობა.წერითი დავალება. |
|||||||
|
|||||||||||||||
ხანგრძლივობა (ჯამური საათები+სარეზერვო საათები) -160+
9(განკუთვნილია შემაჯამებელი სამუშაოებისათვის)
N
|
თემების ჩამონათვალი
|
თემის შესაბამისობა სტანდარტთან
(მიზანი, შედეგი/ინდიკატორი)
|
საათების რაოდენობა
|
||||||
1.
|
თავი
1-ლი-ბუნების სურათები,,ნაკადული“(ლექსი)გიორგი ლეონიძე
|
V -1,4,5,6,8,9,10,12
|
1 საათი
|
||||||
2
|
,,ნისლები,“გიორგი ლეონიძე
|
V -1,4,6,8,9,10,12
|
1 საათი
|
||||||
3
|
არსებითი სახელის ჯგუფები(გრამატიკა)
|
V -15
|
2 საათი
|
||||||
4
|
,,ჭიანჭველები“( მოთხრობა)იაკობ გოგებაშვილი
|
V -2,3,5,7,10,11,13,14
|
2 საათი
|
||||||
5
|
,,სპილოს მოშინაურება“(მოთხრობა)იაკობ
გოგებაშვილი
|
V - 5,7,10,11,13,14
|
2 საათი
|
||||||
6
|
ეპითეტი და შედარება(თეორია)
|
V -4,
|
1 საათი
|
||||||
7
|
,,თოვლი“(ლექსი)
|
V -1,4,6,8,9,10
|
1 საათი
|
||||||
8
|
მე-2 თავი_ ბავშვი მოთხრობებეში,,ტომ სოიერის
თავგადასავალი“(ვრცელი თხზულება)მარკ ტვენი
|
V -2,3,4,5,6,8,9,10,12,13,14
|
8 საათი
|
||||||
9
|
კრებითი არსებითი სახელი(გრამატიკა)
|
V -15
|
2 საათი
|
||||||
10
|
,,ბიჭი და ძაღლი“(მოთხრობა)არჩილ სულაკაური
|
V -2,3,4,5,6,8,9,10,11,12,13,14
|
10 საათი
|
||||||
11
|
არსებითი სახელის ბრუნება(გრამატიკა)
|
V -3,15
|
2 საათი
|
||||||
12
|
ბიოგრაფია და ავტობიოგრაფია(თეორია)
|
V -1,7,11,13,14
|
1 საათი
|
||||||
13
|
მე-3 თავი- სამშობლო ,,შენ ისე ღრმა ხარ „(
ლექსი)ანა კალანდაძე
|
V -1,4,6,8,9,10,11
|
1 საათი
|
||||||
14
|
,,დემეტრე თავდადებული“(მოთხრობა)იაკობ
გოგებაშვილი
|
V -5,10,12
|
2საათი
|
||||||
15
|
არსებითი სახელის ბრუნების
თავისებურება(გრამატიკა)
|
V -15
|
2 საათი
|
||||||
16
|
,,ციხის სიზმარი“ლადო ასათიანი
|
V -1,2,4,6,8,9,10,
|
2 საათი
|
||||||
17
|
,,გიორგი ბრწყინვალე“იაკობ გოგებაშვილი
|
V -5,10,12
|
1საათი
|
||||||
18
|
,,ჰოი, სიხარულო“(ხალხური)
|
V -4,6,8,9.
|
1საათი
|
||||||
19
|
არსებით სახელთა ბრუნების
თავისებურება(გრამატიკა)
|
V -3,15
|
2 საათი
|
||||||
20
|
სინონიმები, ანტონიმები, ომონიმები(თეორია)
|
-V - 3
|
1საათი
|
||||||
21
|
მე-4 თავი-ძველთაძველი
ამბები,,იავნანა“(ლექსი/შემეცნებითი ტექსტი)ხალხური.იავნანა,ტექსტი მოამზადა
მარიამ მეტრეველმა
|
V -1,2,4,6,7,8,9,10,12
|
3 საათი
|
||||||
22
|
ლილე(ხალხური)ლილე- ტექსტი მომაზადა მარიამ
მეტრეველმა
|
V - 1,4,6,8,9,10.
|
3 საათი
|
||||||
23
|
,,იობი და ფუტკარი“ აკაკი წერეთელი,,.ლეგენდური“-აკაკი
წერეთელი.
|
V -2,10,12,14
|
2საათი
|
||||||
24
|
არსებითი სახელის ბრუნების
თავისებურებანი(გრამატიკა)
|
V -3,15
|
2საათი
|
||||||
25
|
,,ხელოსნობა საქართველოში“ფილიპე
გოგიჩაიშვილი(შემეცნებითი ტექსტი)1) ბუნებრივი ქსოვილების დამზადება
2) მცენარეული საღებავის დამზადება. |
V -2,7,10,11,12,14
|
2საათი
|
||||||
26
|
,,მამალი რას ყივის“(მოთხრობა) აკაკი წერეთელი
|
V -5,9,10,12
|
2 საათი
|
||||||
27
|
არსებით სახელთა ბრუნების
თავისებურებანი(გრამატიკა)
|
V -2,3,15
|
2 საათი
|
||||||
28
|
,,მოდიოდა ნინო მთებით“ანა კალანდაზე
|
V -1,2,3,4,6,8,9,10,
|
2 საათი
|
||||||
29
|
ლექსიკონი( თეორია)
|
V -8, 10
|
1 საათი
|
||||||
30
|
მე-5 თავი- იგავის ენა ,,ძუნწი და ოქრო“(იგავ-არაკი)სულხან-საბა
ორბელიანი
|
V -1,3,5,8,13.
|
1 საათი
|
||||||
31
|
ზმნა(გრამატიკა)
|
V -3,15
|
2 საათი
|
||||||
32
|
,,ვირი,ვეფხვი,მელა და მგელი“(იგავ-არაკი) სულხან
-საბა ორბელიანი
|
V -1,3,8,10,12,13,14,
|
2 საათი
|
||||||
33
|
,,მეფე და მჭედელი“(იგავ-არაკი)
|
V -3,8,
|
1 საათი
|
||||||
34
|
,, ძაღლი და ცხვრები“(იგავ-არაკი)
|
V -5,7,8,10,11,13,14
|
1 საათი
|
||||||
35
|
ზმნის დრო
|
V -3,15
|
1 საათი
|
||||||
36
|
ზმნის დროის ამოცნობა
|
V -3,15
|
1 საათი
|
||||||
37
|
,,ღამურა“აკაკი წერეთელი
|
V - 4,6,8,9,10,12,13
|
2 საათი
|
||||||
38
|
მოსაზრება,არგუმენტი(თეორია)
|
V - 1,2,5,14
|
1 საათი
|
||||||
39
|
მე-6 თავი- დანაშაული და სასჯელი ,,საშინელი
სასჯელი მოღალატისა“იაკობ გოგებაშვილი
|
V -
2,5,7,8,12
|
2 საათი
|
||||||
40
|
,,მელოტები“(ლიტერატურული სღაპარი)აკაკი წერეთელი
|
V - 4,8,9,10,11,12
|
2 საათი
|
||||||
41
|
ზმნა და ზმნისწინი(გრამატიკა)
|
V - -3,15
|
2 საათი
|
||||||
42
|
,,მესარკე“(თქმულება)აკაკი წერეთელი
|
V - 2,4,8,10,13,14
|
2საათი
|
||||||
43
|
,,გახარებული მზე“(მოთხრობა)რევაზ ინანიშვილი
|
V - 2,3,4,5,8,9,12,14
|
2 საათი
|
||||||
44
|
ზმნის კილო(გრამატიკა)
|
V - 3,152,3,4,5,8,9,12,14
|
2 საათი
|
||||||
45
|
დისკუსია(თეორია)
|
V -1,2,3,5,
|
1საათი
|
||||||
46
|
მე-7 თავი- თანაგრძნობა და
სინანული,,ია“(მოთხრობა)ვაჟა-ფშაველა
|
V -1,4,6,8,9,11,12,13,14
|
3 საათი
|
||||||
47
|
ზმნის კილოები და წარსული დრო
|
V -3,15
|
1 საათი
|
||||||
48
|
,,ქართლის ტყვე“ლექსი ხალხური
|
V -1,4,6,7,8
|
1 საათ
|
||||||
49
|
ბრძანებითი კილო
|
V -3,15
|
2 საათი
|
||||||
50
|
მუხა(მოთხრობა) რევაზ ინანიშვილი
|
V -4,5,6,8,9,10,11,12
|
2სსათი
|
||||||
51
|
ჩანახატი(თეორია)
|
V -7,11,13,14
|
1 საათი
|
||||||
52
|
მე-8 თავი- ვაჟკაცსა-გული რკინისა საგმირო
ლექსები ხალხური პოეზიიდან
|
V -1,2,4,6,
|
2 საათი
|
||||||
53
|
ზმნის თავისებურებანი
|
V - 2,3,15
|
1 საათი
|
||||||
54
|
,,დათუნა გოცირიძე“აკაკი წერეთელი
|
V- 3,4,8,12,13,14
|
4
საათი
|
||||||
55
|
პირდაპირი და ირიბი ნათქვამი(თეორია)
|
V - 2,3 ,15
|
2 საათი
|
||||||
56
|
მე-9 თავი- სიცილი გადამდებიაო! ,,რა უფრო
საკვირველი“(ზღაპარი)
|
V- 4,8, 12, 13,14
|
2
საათი
|
||||||
57
|
,,ჭაში ცავარდნილის იგავი“
|
-1, 4, 6,
9,10
|
2 საათი
|
||||||
58
|
,,დათვი და მონადირენი“სულხან-საბა ორბელიანი
|
V -2,4,9,14
|
1 საათი
|
||||||
59
|
ზედსართავი სახელი(გრამატიკა)
|
V -3,15
|
2 საათი
|
||||||
60
|
,,ამბად გაგონილნი“(თქმულება)ილია ჭავჭავაძე
|
V -2,810,11
|
2 საათი
|
||||||
61
|
,,რაზედ იცინოდნენ ყვავილები“რევაზ ინანიშვილი
|
V -4,8,9,10,12,13,14
|
2
საათი
|
||||||
62
|
ზედსართავი სახელის ხარისხის ფორმები
|
V -3,15
|
2 საათი
|
||||||
63
|
იუმორი,ირონია(თეორია)
|
V -2,4,
|
1 საათი
|
||||||
64
|
მე-10 თავი- ... და მე ვიგონებ...,,შემოდიოდა
ჩვენში კალანდა“ანა კალანდაძე
|
V -1,6,8.
|
1 საათი
|
||||||
65
|
წერილი(თეორია)
|
V -2,11,13,14
|
2 საათი
|
||||||
66
|
ნიკოლოზ გოსტაშაბიშვილი“(მოთხრობა)ილია ჭავჭავაძე
|
V -2, 4, 5, 8,12
|
3 საათი
|
||||||
67
|
ზედსართავისა და არსებითი სახელის ერთად ბრუნება
|
V -3,15
|
1 საათი
|
||||||
68
|
ხელოსნობა საქართველოში/ შემეცნებიტი ტექსტი/ფ.
გოგიჩაიშვილი
|
V -7,10,11,12,13,14
|
4 საათი
|
||||||
69
|
მარტივი და რთული სიტყვები(გრამატიკა)
|
V -3,15
|
2 საათი
|
||||||
70
|
მე-11 თავი- დედაენის ძალა ,,იავნანამ რა
ჰქმნა?“იაკობ გოგებაშვილი
|
V -1 , 2, 4, 8, 11, 12,13,14
|
13 საათი
|
||||||
71
|
ზმნიზედა(გრამატიკა)
|
V -3,15
|
2 საათი
|
||||||
72
|
ქართული ზმნის თავისებურებანი
|
V -2,3,15
|
2 საათი
|
||||||
73
|
,,იავნანა“-ფილმი(თეორია)
|
V -2,3, 4, 5, 7, 11, 14
|
2 საათი
|
||||||
74
|
მე-12 თავი- გულიდან ამოძახილი ,,ქარი
ჰქრის“გალაკტიონ ტაბიძე
|
V -1,6, 8, 9, 12
|
1 საათ
|
||||||
75
|
,,გაზაფხულის საღამო“ ტერენტი გრანელი
|
V -1, 6, 8, 9, 12
|
1 საათი
|
||||||
76
|
პოეზიოა და პროზა(თეორია)
|
V -4, 8
|
1 საათი
|
||||||
77
|
კუთვნილებითი ნაცვალსახელი(გრამატიკა)
|
V-3,15
|
2 საათი
|
||||||
78
|
,,პატარძეულის იები“გიორგი ლეონიზე
|
V-1, 4, 6, 12
|
1 საათი
|
||||||
79
|
მზადება პოეზიის საღამოსათვის“(თეორია
|
V-2,3,4,6,13,14
|
1 საათი
|
||||||
|
|
|
|
||||||
Comments
Post a Comment