Skip to main content

მასწავლებელთა IV კონფერენცია

ჩატარების ადგილიივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფო უნივერსიტეტი
ორგანიზაცია: ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფოუნივერსიტეტი,ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტი,პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო  ინსტიტუტი.
კონფერენციის ხანგრძლივობა:   1 დღე
თარიღი: 2015 წლის  17 ოქტომბერი
მიზანი : კონფერენცია მიზნად ისახავდა  უმაღლეს და საშუალო სკოლას შორის აკადემიურიურთიერთობების განვითარება გაღრმავებასმონაწილეებს შორის ცოდნისა და გამოცდილებისგაზიარებასრაცთავის მხრივხელს შეუწყობს სწავლების ხარისხის გაზრდას როგორცსაშუალოისე უმაღლეს სკოლაში და განავითარებს პედაგოგიკის მეცნიერების თეორიასა დაპრაქტიკასასევე განხორციელდა განათლების სპეციალისტებისსაუნივერსიტეტო პროფესიული საზოგადოებისა და საშუალო სკოლის მასწავლებლების მიერ თანამედროვე საგანმანათლებლო პროცესების განსაზღვრული სასწავლო მიზნების სირთულეებისა დაპრობლემების ანალიზიპროფესიული საჭიროებების გათვალისწინებითპრობლემური
საკითხების დასმა და კონკრეტული ნაბიჯების დასახვა სამომავლოურთიერთთანამშრომლობის გზებისა და ფორმების შემუშავების მიზნით.
რეზიუმე:  17 ოქტომბერს  ივანე ჯავახიშვილის სახელობის თბილისის სახელმწიფოუნივერსიტეტში , ჰუმანიტარულ მეცნიერებათა ფაკულტეტის პედაგოგიკის სასწავლო-სამეცნიერო ინსტიტუტმა მასწავლებელთა IV კონფერენცია „ უნივერსიტეტი სკოლას - სკოლა  უნივერსიტეტს“  გახსნამუშაობისათვის მეტად თბილი და უშუალო გარემო იყო შექმნილი.მეროგორც მომხსენებელმა  17  ოქტომბერს წარმოვადგინე თემა: ილია ჭავჭავაძის მოთხრობა „კაცია-ადამიანი?!“
   კონფერენცია მართლაც ეროვნული სულისკვეთების მატარებელი იყოაქ განხილული ყველა პრობლემა და მათი გადაჭრის გზების ძიება,ვფიქრობქვეყნის უმთავრესიპრობლემის,მომავალი თაობის აღზრდისა და ჯანსაღი განათლების სისტემის ჩამოყალიბებისსაწინდარია.
   
საორგანიზაციო ჯგუფმა კონფერენციის ყველა მონაწილე სერტიფიკატებით დააჯილდოვა.

Comments

Popular posts from this blog

პედაგოგიური პრაქტიკის კვლევა

პუნქტუაციის სწავლების პრობლემები და მათი გადაჭრის გზები შესავალი  პუნქტუაცია წერითი მეტყველების ერთ-ერთი ძირითადი ასპექტია, ამიტომაც დიდი მნიშვნელობა ენიჭება აზრის სწორად ჩამოყალიბებასა და გადმოცემაში სასვენი ნიშნების ხმარებას. წინამდებარე ნაშრომი არის პრაქტიკული კვლევის ანგარიში. ნაშრომში განხილულია ის ტიპობრივი შეცდომები, რომლებსაც ხშირად ვხვდებით მოსწავლეთა წერით ნამუშევრებში და ამ პრობლემის გადასაჭრელად დაგეგმილი და განხორციელებული ცვლილებები. ლიტერატურის  მიმოხილვა -  ეროვნული სასწავლო გეგმის ქართული ენის სტანდარტში ვკითხულობთ: ,, ინფორმაციისა და საკუთარი აზრის წერილობითი გადმოცემა, წერის კულტურის ჩამოყალიბება პიროვნების ინტელექტუალური შესაძლებლობების რეალიზაციის აუცილებელი პირობაა. მოსწავლემ უნდა შეძლოს ინდივიდუალური შემოქმედებითი უნარის გამოვლენა და განვითარება, აზრებისა და დამოკიდებულებების გამოხატვის ენობრივ-სტილისტური საშუალებების დაუფლება, მიზნის შესაბამისი სტრატეგიების გამოყენება (წინასწარი გეგმის შედგენა, საკვანძო სიტყვების შერჩევა, „შავი“ ხელნ...